Η Επωνυμία Εργοδότη (ΕΕ) (Employer Branding (EB)) απαιτεί την εφαρμογή τεχνικών Επωνυμίας/Ταυτοποίησης Προϊόντων (Product Branding), Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Ανθρωπίνου Δυναμικού (HR). Στόχος της είναι να προσελκύσει, να δεσμεύσει και να διατηρήσει τους πιθανούς και υφιστάμενους εργαζόμενους.
Η διαχείριση της Επωνυμίας Εργοδότη είναι μια εργασία όπου οι περισσότερες λειτουργίες του Ανθρώπινου Δυναμικού πρέπει να είναι σε θέση να επιτελούνται με τους ομολόγους τους στο Μάρκετινγκ και την Επικοινωνία.
Η διαφήμιση θέσεων εργασίας αποτελεί σημαντικό μέρος της Επωνυμίας Εργοδότη. Ο τρόπος με τον οποίο οι οργανισμοί εκπροσωπούνται στις διαφημίσεις τους, μπορεί να είναι καθοριστικής σημασίας για τη διαφορετικότητα των υποψηφίων που υποβάλλουν αίτηση ή όχι, για τη διαφημιζόμενη κενή θέση. Οι εργοδότες θα πρέπει επίσης να εξετάσουν τον τρόπο με τον οποίο διατυπώνονται οι αγγελίες εργασίας, φροντίζοντας να διασφαλίζεται ότι η χρησιμοποιούμενη γλώσσα δεν σημαίνει ότι αναζητείται ένας υποψήφιος από συγκεκριμένο υπόβαθρο. Πρέπει να αποφευχθεί η άμεση ή έμμεση διάκριση.
Το εξειδικευμένο, διατυπωμένο και φιλόξενο μήνυμα ενθαρρύνει τις υποβολές αιτήσεων από τις ομάδες που υπο-εκπροσωπούνται σε έναν οργανισμό.